13 Μαΐ 2009

Αναζητήσεις μέρος 1

Παρατήρησα σήμερα μια αιχμή (spike που λέμε και στο χωριό μου) στην επισκεψιμότητα του blog. Το έψαξα και είδα ότι οφείλεται στο γεγονός ότι αρκετός κόσμος κατέληξε εδώ ψαχουλεύοντας για το βίντεο με τους KISS Μαδιάμ. Για κάποιο λόγο αν ψάξεις στο google το όνομα τους στα greeklish βγαίνει η αντίστοιχη ανάρτηση μου πρώτη πρώτη! Αυτό σημαίνει τρία πράγματα: Ότι όντως τα παλικάρια κάνανε αίσθηση και τους ψάχνει ο κόσμος, πράγμα που τους αξίζει. Δεύτερον ότι δεν έχουν κάποια δική τους παρουσία στο διαδίκτυο γιατί κι εγώ ψάχνοντας το βίντεο, σε άλλα blog το βρήκα, αλλά τίποτα για το ποιοί είναι και από που. Τρίτον ότι έχω και γαμώ τα δημοφιλή blog, ατσσσσσ...

Το θέμα όμως δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι το τι άλλο μου ρουφιάνεψε το στατιτικιστίρι μου (τι νεολογισμός!). Θα εξετάσουμε σήμερα λοιπόν κάποια στοιχεία από τα στατιστικά του blog, συγκεκριμένα τα αποτελέσμα μηχανών αναζήτησης από τα οποία κατά καιρούς έχει καταλήξει κόσμος, ίσως κι εσύ ο ίδιος αγαπητέ μου αναγνώστη, στο παρόν ιστιολόγιο. Η ορθογραφία δική τους.

1. cybergoulion
Προφανές. Συγκινητικό. Με ψάχνει κόσμος. Ή βαριέται να γράψει όλο το όνομα στη μπάρα. Τόσο που πια που με έμαθε και το google και έχει σταματήσει να ρωτάει αν εννοούσες cabergoline...

2. ?????? ???????????
Έλα ντε... Καταραμένα codepages...

3. paparatsi paranoma
Κάνω κατά καιρούς τον παπαράτσι, αλλά ερασιτεχνικά και πάντα νόμιμα!

4. τριγωνομετρικό σημείο φωτογραφία
Τυχερούλη! Ήρθες στο κατάλληλο μέρος. Θές να βάλω κι άλλες; Έχω!

5. sex αγγελιες
Έχετε δει εσείς καμία αγγελία για σεξ εδώ; Αν ναι πείτε μου να αρχίσω να τις χρεώνω! Μάλλον τον χάσαμε αυτόν από πελάτη πατριώτη...

6. ψαρεμα βιντεο
Μπορεί να μου πει κανείς τί να δεις από βίντεο με ψάρεμα; Τον τύπο με το καλάμι να περιμένει να τσιμπήσει; Το μόνο καλάμι εδω μέσα, το έχω εγώ για υποζύγιο. Μάλλον ασθενής με αϋπνία θα είναι...

7. ελληνικο αυτοκινητο
Εδώ πέσαμε διάνα. Έχουμε το άδοξο τέλος του τελευταίου ελληνικού αυτοκινήτου.

8. κριθια, κριθια παραμυθια
Στην Κριθιά φουρνιές ολόκληρες τοπογράφων μπήξανε δεκάδες καρφιά και πασαλάκια. Λογικό να καταλήξει κανείς εδώ. Τώρα για παραμύθια της Κριθιάς, τι να πω!

9. αγγελίες για ελέυθερους άνδρες
Ρε τι κάνει ο κόσμος για να βρει γαμπρό!

10. χωρος για μαθημα οδηγησης
Σας παρακαλώ, όχι εδώ! Εδώ δεν μπορούμε να κάνουμε καλά τους διπλωματούχους, να έχουμε και τους γουάναμπι;

11. ςςς.παμελα
Το ςςς τι είναι; Φουσκώνει κάτι; Κλάταρε κάτι;

12. ο πανισχυροσ μεγιστανασ των νιντζα
ΟΚ. Το παραδέχομαι. Εγώ είμαι, με βρήκατε! Τα φυλάτε εσείς τώρα.

13. καιρος μεσαγγαλα
Γιατί να ξέρω εγώ; Και εδώ που τα λέμε, γιατί να το ξέρει οποιοσδήποτε; Δεν είναι δα και το Μαϊάμι!

14. o manolios
Έβαλε την κάπα αλλιώς; Τον πήρανε σε ένα καράβι μούτσο; Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος;

15. ποια ειναι τα αειθαλή φυτα
Αειθαλή λέγονται τα φυτά εκείνα που παραμένουν σ' όλη τη διάρκεια του χρόνου με πράσινα φύλλα. Τα φύλλα των αειθαλών φυτών πέφτουν σταδιακά ή και κατά περιόδους. Με τον ίδιο τρόπο αναπτύσσονται και τα νέα φύλλα. Αυτό σημαίνει ότι τα φυτά αυτά έχουν ελάχιστο χρόνο βιολογικής ανάπαυσης. Στις τροπικές χώρες τα περισσότερα δέντρα των δασών είναι αειθαλή. Στην πατρίδα μας γνωστά αειθαλή φυτά είναι η ελιά, το πεύκο, η δάφνη κλπ. καθώς και πολλοί θάμνοι, όπως το ρείκι, η κουμαριά, ο σχίνος κλπ.
Πηγή: livepedia.gr

Αυτά για σήμερα, τα καλύτερα σας τα κράτησα για αύριο!

2 σχόλια:

she smiles είπε...

xa! ahthalh fyta! oti na nai!
an sou pw ta dika mou tha ntrapeis...
tha bgei kai apagoreytiko panw deksia gia ta anhlika!

holyme είπε...

ςςς=www μάλλον (αςςςςςςςςςςςςς ;-) )