27 Μαΐ 2009

...

Δεν το'χω, δεν το'χω! Όσο και να προσπαθώ να δώσω ένα χαρακτήρα στο blog, με θεματολογία και συνέπεια αποτυγχάνω! Προς μεγάλη απογοήτευση (λέμε τώρα) όσων ψήφισαν στην προηγούμενη δημοσκόπηση, από το ΣΚ που πιλατεύω την απάντηση στο ΜΛΚ1, δεν έχω τελειώσει ακόμη! Όπως και να το κοιτάξω, μου φαίνεται δασκαλίστικο και δε μου αρέσει! Άσε που το να κρίνεις κάτι, υποννοεί ότι θεωρείς τον εαυτό σου αυθεντία και ούτε κι αυτό μου άρεσε... Ποιός είμαι στο κάτω κάτω, η γάτα του Νίκου Δήμου; Και όχι μόνο αυτό, καθυστερεί και τα υπόλοιπα :-). Στο ντουλάπι με τα προσχέδια λοιπόν κι αυτό, μέχρι να μου έρθει να το συνεχίσω. Θα το κάνω στυλ tweeter στο τέλος το blog, θα γράφω κάτι κι ας είναι πέντε προτάσεις, κι ας είναι χαζομάρα! Μάλλον αυτός είναι ο χαρακτήρας του έτσι κι αλλιώς! Μουσική ενημέρωση: τι είναι αύριο; ε; τι; Αυτό!Καβαλάω τον Thunderjohn αύριο και βουρ για το κλανόν άστυ, για τη μεγάλη συνκαυλία! Αν ρωτήσει κανείς, πήγα για δουλειές. Θα τις κάνω! Αλήθεια! Την επόμενη όμως! Και ως συνήθως τυχαίνει πάλι να θέλω να φύγω μέσα στο γενικό χαμό και να δω ποιός θα με δείρει πρώτος!


4 σχόλια:

holyme είπε...

Ει σύ; ντισι και τράβα στ' συναυλία ρεεε:-)

Dokimos είπε...

auta einai...
emeis sti moni na liwnoume k alloi na phgainoun na akousoun zwntana to Whole Lotta Rosie...
kali diaskedasi leme!!

she smiles είπε...

na dwseis xairetismata stous spyriarhdes!
aaaaa kai stous Beavis and Butt-head !!

Rami είπε...

Έχουν και τραγούδι αφιερωμένο στον Αστραπόγιαννο αυτοί!

@ κατ: Ακούν και σοβαροί άνθρωποι τέτοια μουσική, δες του δύο από πάνω σου!