1 Ιουν 2010

Μυρόφυλλο - Ανήλιο

Μερικές φωτογραφίες από τις εξορμήσεις για δουλειά την προηγούμενη εβδομάδα. Πρώτα Μυρόφυλλο:

Όχι και τόσο καλή επιλογή ο δρόμος από το Πολυνέρι το πρωί

Παρακολουθώντας την ταινία (pun intended)

Συννεφάκια

Η πλατεία του Μυρόφυλου

Μπουγάδα στο βουνό. Άλλη αίσθηση!

Ο πολύπαθος Αχελώος

Στην αυλή του Αη Γιώργη

Στο εσωτερικό του Άη Γιώργη

Η γέφυρα του Αχελώου στο Γκολφάρι

Και τώρα Ανήλιο:

Στο μεγάλο τούνελ του Μετσόβου

Εγνατία. Η γέφυρα του Μετσόβου

Το Μέτσοβο όπως φαίνεται από το Ανήλιο

3 σχόλια:

apos είπε...

Πολύ ζηλεύω. Εξαιρετικές φωτογραφίες.
Δηλώνω αλληλέγγυος στη φωτό με μανταλάκια, έχω αντίστοιχες φωτο-ανησυχίες..

(εγώ κοιτούσα να δω τι ταινία παρακολουθούσες στη 2η φωτό. Και μετά λένε για τις ξανθιές...)

Cybergoulion είπε...

Χαίρομαι που σου αρέσανε. Τα μανταλάκια είναι εξαιρετικό θέμα, είναι παρδαλά και τα βρίσκεις παντού! Στη δεύτερη φωτογραφία όμως έκανες λάθος εκτίμηση, δεν είμαι εγώ. Είπαμε, μπορεί να πάω σαν το λέτσο στη δουλειά μερικές φορές, αλλά όχι κι έτσι! :-P

Ανώνυμος είπε...

...ήμουν Αγρίνιο για δουλειά την προηγούμενη βδομάδα, μολίς ξεδιαλέξω τις φώτος θα σου στείλω μερικές για να δεις εκεί τι κάνανε στον Αχελώο....ολα τα υπόλοιπα μπροστά σε εκείνα είναι πταίσματα.

Σταύρος Χ.