1 Φεβ 2007

Drawn to be wild!

Σήμερα μετά από 2 βδομάδες επιτέλους μπορέσαμε να συνεχίσουμε τα μαθήματα μας και προχωρήσαμε πέρα από το μολύβι, με στόχο να σχεδιάσουμε οποιοδήποτε θέμα και να το περάσουμε μετά με πενάκι. Εμένα μου ήρθε το παρακάτω το οποίο αν και είμαι μοτοσυκλετιστής είναι είναι λίγο περίεργο, μια που είμαι της φιλοσοφίας ότι αν είναι να οδηγώ ξαπλωτός, καλύτερα μπρούμυτα παρά ανάσκελα, αλλά τι να κάνεις, εμπνεύσεις είναι αυτές!


Από τεχνικής άποψης τώρα, το σχέδιο είναι λίγο περίεργο κυρίως επειδή δεν έχει καθόλου σκιές μια που σκοπεύω να το χρωματίσω μετά. Πέρα από το πρωτότυπο, έχω κάνει και 3-4 αντίγραφα πάνω στα οποία θέλω να πειραματιστώ λιγάκι. Αν προκύψει τίποτα ενδιαφέρον θα σας ενημερώσω. Προτάσεις και παρατηρήσεις πάνω σε οτιδήποτε είναι ευπρόσδεκτες εννοείται. Εκτός βέβαια από παρατηρήσεις του στυλ ότι η μηχανή δεν έχει φρένα, ντίζες και πλαίσιο, αυτά τα ξέρω :-)

3 σχόλια:

elda είπε...

Καταρχιν να σου πω οτι δεν έχω ιδεα απο σκιτσα και ζωγράφικη,αλλα δεν θα είχε πλάκα,ετσι που έβαλες τον τύπο να καθετε,να του έβαζες ένα "στηριγμα" στην πλάτη για να μην πέσει σε καμμιά σούζα!!??Απο ένα ανάλογο έτερο ήμισυ μέχρι καμμια περίεργη έφευρεση!!!
(προτάσεις και παρατηρησεις ήθελες...να τωρα έχεις να ακούσεις βλακείες...:)

Cybergoulion είπε...

Έχεις δίκιο, ας πρόσεχα :-P
Χμμ, λες να βάλω κάτι σε στυλ: "Πού πας;", "Πουθενά συγκεκριμένα"; Δεν φέρνει και στο Μίκυ Ρουρκ ο τύπος, λες αν τον ξύριζα να γινόταν κάτι;

elda είπε...

Μόνο να τον ξυρισες?????
Το λιφτινκ και τα botox που τα βάζεις?
Ετσι που έχει καταντησει ο Μικυ Ρουρκ...:)