6 Φεβ 2007

Drawn to be wild #2 (the coming of the shadow)

Παρά το δραματικό τίτλο, το μόνο που έχει να προσφέρει αυτό το post είναι το προηγούμενο σκίτσο στο οποίο έχω προσθέσει και σκιές, όλο με πενάκι και με γραμμικό στυλ. Το τελικό αποτέλεσμα μου αρέσει αρκετά και η όλη διαδικασία ήταν ευχάριστη και ενδιαφέρουσα μεν, χρονοβόρα δε. Με άλλα λόγια δεν το προτείνω σε όσους θέλουν να κάνουν καριέρα στη γελοιογραφία, δε θα προλαβαίνουν την επικαιρότητα! Ερώτηση κρίσεως προς τους επίδοξους σχολιαστές: Πόση ώρα λέτε να μου πήρε για να προσθέσω τη σκίαση;

5 σχόλια:

bluesmartoula είπε...

Ωραιότατο το σκίτσο. Φαντάζομαι πως χρειάστηκε γύρω στις 2 ώρες (ή και περισσότερο) γιατί είναι πολύ προσεγμένη η σκίσαση.
Συγχαρητήρια

Cybergoulion είπε...

Είσαι πολύ κοντά, μου πήρε κάπου 1 ώρα και 40'. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια.

eeVoskos είπε...

Πολύ καλύτερη από την version 1!
Φτιάξε και κανένα βοσκό αν έχεις χρόνο, σαν αυτούς του αποκάτΟΥ κεφενείου!

elda είπε...

Eμένα πάλι μου πήρε 3 ώρες να βρώ τις διαφορές !!!!
Ανευ πλάκας τώρα πολύ ωραία δουλειά...αγνώριστος ο Μικυ!!
Φτού σου Φουστάνε μου!!:)

eeVoskos είπε...

Δες κι αυτό για πρόχειρα online σκιτσάκια! Δεν είναι κάτι τρομερό, αλλά είναι καλύτερο από το Paint ;-)