23 Σεπ 2010

Άλλα δέκα

Δεν έπαιζα μπλογκοπαίχνιδα τότε που ήτανε της μόδας, αλλά τώρα με τις αναδουλειές καλά είναι για να γράφουμε και κάτι. Το παρόν το πήρα πάσα μόνος από τον Apos, και υποθέτω είναι συνήθειες; Αγάπες; Κάτι τέτοιο. Εγώ αυτό κατάλαβα πάντως και αυτά έγραψα! Παρακάμπτοντας τα προφανή (οικογένεια ας πούμε), ορίστε 10 από τα πράγματα που αγαπάω. Σε καμιά περίπτωση δεν είναι όλα. Όσα μου ήρθαν στο μυαλό με τη σειρά που ήρθαν.

1. Η μοτοσυκλέτα. Μπορεί να μην κάνω πια τα χιλιόμετρα που έκανα όταν ήμουν μικρότερος με περισσότερο χρόνο, αλλά και μόνο η σκέψη ότι είναι εκεί, έτοιμη, αρκεί. Μέχρι να βρω χρόνο και να καταλάβω για μια ακόμη φορά ότι τελικά η σκέψη μόνο δεν αρκούσε.

2. Το Φθινόπωρο. Τα χρώματα, οι μυρωδιές, η δροσιά και ο μουντός καιρός είναι ότι πρέπει για να φύγει από επάνω σου η ένταση του καλοκαιριού (ένταση το καλοκαίρι; ε, ναι).

3. Η δουλειά μου. Παραδόξως. Είμαι από τους τυχερούς που κάνουν αυτό που τους αρέσει. Ή τους αρέσει αυτό που κάνουν. Έχει να κάνει με τη γη, μαθηματικά, ταξίδια, πεζοπορία, σκαρφάλωμα, περίεργα μηχανήματα, υπολογιστές, καινούρια μέρη και διάφορους ανθρώπους. Και πάνω απ' όλα με τη φύση. Τι να μη σου αρέσει;

4. Η φύση. Ένα μονοπάτι στο δάσος. Ένα ξημέρωμα στο βουνό. Περπάτημα σε χώμα και γρασίδι. Πέρασμα μέσα από ποτάμια. Περπάτημα σε μια κορυφογραμμή. Καρύδια, κάστανα, αγριοφράουλες και ότι άλλο μπορείς να βρεις να βοσκήσεις (ντομάτες, καρπούζια κλπ τυχερά των τοπογράφων συμπεριλαμβανομένων). Η μυρωδιά του χώματος μετά τη βροχή. 

5. Το διάβασμα. Διαβάζω τα πάντα. Λογοτεχνία, επιστημονική φαντασία, τεχνικά εγχειρίδια, περιοδικά, εφημερίδες, φυλλάδια από πιτσαρίες, ότι πέσει στα χέρια μου θα του δώσω μια ευκαιρία. Αγαπημένος μου συγγραφέας, υποθέτω ο Ιούλιος Βερν. Έχω διαβάσει ότι έχει γράψει, εκτός από τις λίστες με τα ψώνια του.Γενικά αν δεν έχω κάτι άλλο, θα διαβάσω μέχρι τις οδηγίες φαρμάκων και συσκευασίες απορρυπαντικών. Τα κινητά με ίντερνετ ευτυχώς έχουν αραιώσει το τελευταίο φαινόμενο :-P. 

6. Να μαθαίνω πράγματα και να φτιάχνω πράγματα. Αν κάτι μου κάνει εντύπωση θα προσπαθήσω να μάθω πως γίνεται ή πως δουλεύει. Θα το ανοίξω να δω τι έχει μέσα και στις περισσότερες περιπτώσεις θα το κλείσω κιόλας! Άσχετο αν θα μου χρειαστεί ποτέ. Κάπως έτσι, ξέρω μέχρι και πως δουλεύει ο αργαλειός, ας είναι καλά η γιαγιά μου...

7. Η άθληση. Κάτι που έχω οικτρά παραμελήσει τα τελευταία... αρκετά χρόνια. Ευτυχώς κάνω λίγο ποδήλατο τελευταία.

8. Υπολογιστές, μηχανήματα, εργαλεία, gadgets, internet, video games, προγραμματισμός. Όχι απαραίτητα αυτά που αρέσουν και στους άλλους, όχι απαραίτητα για τους ίδιους λόγους και όχι απαραίτητα με τον ίδιο τρόπο. Αλλιώς τι cybergoulion θα ήμουν...

9. Η μουσική. Δεν είμαι ο παλιός hi-fi τύπος, αλλά ότι και να κάνω, έχει soundtrack. Μου αρέσουν διάφορα, από πολλά είδη. Τα είδη αυτά βέβαια τείνουν να έχουν μεγάλη ένταση, σκληρό ήχο και γρήγορο ρυθμό. Κανείς δεν είναι τέλειος. Μεγάλη μου ευτυχία είναι το ραδιόφωνο, κυρίως μέσω ίντερνετ...

10. Τα ταξίδια. Όχι ο τουρισμός, τα ταξίδια. Βέβαια το ένα μπλέκει με το άλλο, αλλά ένα μέρος δεν είναι μόνο τα αξιοθέατα, τα μαγαζιά και οι ταβέρνες. Καλά να είμαστε, ελπίζω να μπορέσω να κάνω αρκετά...

Αν θέλει κανείς συνεχίζει.

5 σχόλια:

apos είπε...

Aν κρίνω από την εκπληκτική πάσα που πήρες (και συνέχισες με αυτά τα πανέμορφα 10) είσαι και σούπερ μπαλαδόρος.

Cybergoulion είπε...

Δυστυχώς εδώ δε με πέτυχες. Αν και μου αρέσει πολύ να παίζω ποδόσφαιρο, σούπερ δε θα με έλεγες. Και για το μπαλαδόρος δηλαδή...

Dokimos είπε...

Zaboliarh-paixnidiarh!

Megia to thalassino sentoni :)

Cybergoulion είπε...

Το άλλο σεντόνι λερώθηκε και δε φαινόταν τίποτα από τη μαυρίλα. Να το κρατήσω αυτό λες;

Dokimos είπε...

Kalytero auto pou exeis twra nomizw