26 Μαρ 2006

Ο κώλος του επενδυτή...

Ο τίτλος ήταν προσωρινός, αλλά λέω να τον αφήσω τελικά, είναι πιασάρικος. Είμαι που λέτε στη Θεσσαλονίκη και νομίζατε ότι θα γλυτώσετε; Χε, μικροί μου αναγνώστες, σας βρήκα κι από εδώ. Αφού επέστρεψα στο φοιτητικό τσαρδί που με φιλοξενεί, καθόμουν σε μια χαλαρή κατάσταση μετά την μπουγάτσα που κατασπάραξα και παρακολουθούσα το εκπληκτικό εναλλακτικό κανάλι και βάζει πουλέτε μια διαφήμιση, μα τι διαφήμιση! Παρουσίαζε τα θέματα της εφημερίδας «Ο Κόσμος του Επενδυτή», αλλά με εκπληκτική λεπτομέρεια, σε σημείο που να μην χρειάζεται να πάρεις μετά την εφημερίδα. Αναλυτικά, αφου μάθαμε για τις επενδύσεις, τον κόσμο, τα πολιτικά, εικαστικά, θρησκευτικά, πολιτισμικά και άλλα δρώμενα στα πέντε πρώτα λεπτά, περάσαμε στα αθλητικά, παρααθλητικά, το δελτίο καιρού για τους αγρότες, μάθαμε για το δάκο τη μουχρίτσα και το ζιζανιοκτόνο «καράτε». Φτάσαμε στα εννέα λεπτά και κάτι ψιλά. Μετά μάθαμε για τα ζώδια, το πρόγραμμα της τηλεόρασης και κατόπιν έδειχνε επί ένα τέταρτο Sudoku. Αλήθεια, εάν δείτε την τηλεόραση ακόμη έχει νούμερα ζωγραφισμένα επάνω... Και εκεί που έφτανα στη λύση του γρίφου, τσιααακ, μου πετάει ο άτιμος (μην την ψάχνετε ποιός, θα σας πω μία εταί(!)ρα φορά) μια κάρτα που έγραφε «Οι εφημερίδες γράφουν». 'Εμεινα μενούνος! Τι θέλει να πει ο ποιητής; Ντάξ δικέ μου, οι εφημερίδες γράφουν, τα ραδιόφωνα μιλάνε και οι τηλεοράσεις δείχνουν (κώλους κυρίως, εδώ κωλλάει και ο τίτλος, είδατε που όλα κάνουν τον κύκλο τους;), εσείς γιατί να μένετε αδρανείς; Ξυπνήστε τις αισθήσεις σας (και την Έλενα μπάι δε γουέι): Τσαμπουάν Herbal Hessenses, στα ιθπανικά Jessenses αν και τωρα που το σκέφτομαι αυτό διαβάζεται χέθενθις.

Τώρα θα μου πείτε γιατί κάθομαι και τα γράφω αυτά; Απλά πρέπει να περιμένω να πάει τρεις για να γυρίσω το ρολόι μια ώρα μπροστά, δεν πρέπει να περάσω με κάτι την ώρα μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια: