4 Οκτ 2009

Παιχνίδια πολέμου



Ενημέρωση 11 και μισή το βράδυ: Μιλάμε για τρελά λάθος πρόβλεψη! Τι την ήθελα την πολιτική ανάλυση, που έχω να δω τηλεόραση από το καλοκαίρι;
:-P
Η σημερινή εκλογική αναμέτρηση μου θυμίζει την παραπάνω σκηνή, όπου ο Τζόσουα, ο υπολογιστής που ελέγχει το σύστημα αμύνης των ΗΠΑ, εξομοιώνει τα πιθανά σενάρια του Global Thermonuclear War και το αποτέλεσμα τους. Για κάποιο λόγο, έχω την αίσθηση ότι το σημερινό εκλογικό αποτέλεσμα δε θα είναι αυτό ακριβώς που φανταζόμαστε. Αυτό που προβλέπω εγώ είναι αυτό που λέει το ΚΚΕ αποδυνάμωση του δικομματισμού (πιο σωστά αλληλοεξόντωση λόγω μικρής διαφοράς), παρά την τρελή συσπείρωση, άρα ή εκλογές πάλι ή κυβέρνηση παρτούζα. Με δεδομένο το ποιά κόμματα γουστάρουνε παρτούζες, ανάλογα με τη συνεργασία που θα γίνει (υποθετικά) για εμένα προσωπικά προβλέπω ή ακρωτηριασμό του χεριού με το οποίο ψήφισα ή μετανάστευση, χωρίς το ένα να αποκλείει το άλλο! Έτσι κι αλλιώς και με αυτοδυναμία του διαφαινόμενου πρώτου κόμματος το Μάρτη βαριά βλέπω να τραβιόμαστε στις κάλπες και πάλι με αφορμή τον πρόεδρο τώρα που το ζήτημα αν είναι παιχνίδι αυτό με τους θεσμούς ή όχι το λύσαμε! Για ποιόν άλλο λόγο άραγε κάνουμε εκλογές από τώρα και όχι τότε λέτε; Άρα ή έτσι ή αλλιώς το ένα ζήτημα που θα λυθεί σίγουρα στη χώρα ανεξαρτήτως αποτελέσματος, είναι αυτό της μετανάστευσης. Αυτοί που θα φεύγουν (φεύγουμε) θα είναι σίγουρα περισσότεροι από αυτούς που έρχονται...

Δεν υπάρχουν σχόλια: