3 Νοε 2007

Ανασκαφές στο αρχείο #1

Καθώς πλησιάζει ο καιρός για να ξαναρχίσουν τα μαθήματα στο εργαστήρι σκίτσου και κόμικς, αρχίζω κι εγώ την προθέρμανση. Χθες έψαχνα στο φάκελο από τα περσινά μαθήματα και βρήκα κάποια από τα σκίτσα που έφτιαχνα τη χρονιά που μας πέρασε. Τα καλύτερα από αυτά τα πέρασα στον υπολογιστή για να τα έχω στο αρχείο μου. Βέβαια τα πιο πολλά είναι μισά ή απλά πειράματα αλλά αυτό που μου άρεσε είναι ότι ξαναβλέποντας τα μετά από τόσο καιρό μου φανήκανε ικανοποιητικά. Πάρτε μια πρώτη γεύση και θα βάλω κι άλλα...

Αυτά είναι... fair play!

Χειραψία. Αυτό είναι πιο πολύ ζωγραφική.

Αυτός θα μπορούσε να ήμουν έγώ όταν έμαθα την μετάθεση μου στην Αγία Παρασκευή Λέσβου. :-(

Γελειογραφία. Πόσο βγαλμένο από τη ζωή μπορεί να είναι; Πόσο;

Μικροσκοπικό, μελανωμένο σκιτσάκι. Μοντέρνος βοσκός παίζει με το PSP του. eeVoske, σου το χαρίζω να το κρατήσεις για avatar!

4 σχόλια:

holyme είπε...

Πολυτάλαντε φίλε μου κάνε και μία γελοιογραφία τον Μητσάκο να μπαίνει σε μία εκκλησία αλλά στις εικόνες αντί να έχει τον Αη Γιώργη, τον Αη Γιάννη κτλ κάνε να έχει τον αη-πόντ, τον αη-φόν κτλ...ο μόνος πραγματικός Άγιος θα είναι ο Αη Βασίλης που θα του φέρει όλα αυτά τα δωράκια;-)

Cybergoulion είπε...

Δε χρειάζεται γελειογραφία Νίκο, το έχω σε φωτογραφία :-P

eeVoskos είπε...

:-D

Ωραίο αρχείο! Δώσε κι άλλο "φαΐ" στον κόσμο!

Ανώνυμος είπε...

Πολυ ωραια αυτα που κανεις,σημερα τα ειδα!