28 Δεκ 2005

Alakse o Manolios ki evale tin kapa alios!

Και ναι αυτό που κανένας δεν περίμενε και ακόμα λιγότερους ενδιέφερε. Λίγες μέρες πριν το νέο έτος κοιτούσα το παλιό σκουριασμένο Blog μου με την καινούρια DSL σύνδεση μου και αποφάσισα ότι δεν σήκωνε ανανέωση. Αποφάσισα λοιπόν ότι αυτό που χρειαζόταν για να με ξαναπιάσει όρεξη να γράφω ήταν μια ανανέωση εκ βόθρων. Αυτό λοιπόν είναι το καινούριο καλολαδωμένο φρεσκοκουρδισμένο Blogάκι μου, φερθείτε του με φροντίδα και προδέρμ (μα σε ποιόν τα λέω, και να το διάβαζε κάποιος παλιότερα ή θα βαρέθηκε μετά τους ααχ... μήνες μεταξύ ανανεώσεων ή είναι στην Πράγα).

Επειδή όμως είμαι μαζώχτρας και δεν πετάω τίποτα, το παλιό μου Blog βρίσκεται σκουπισμένο κάτω από το χαλί για όποιον για κάποιο λόγο ενδιαφέρει (έχει κάτι καλά ανέκδοτα).

Με την ελπίδα ότι αυτή τη φορά θα γράφω περισσότερα δεν εύχομαι ακόμη καλή χρονιά... καλή ανάγνωση πάντως!

Δεν υπάρχουν σχόλια: